20 december 2013

Jag är stolt och glad över att föreslås fortsätta i partistyrelsen

Idag har valberedningen presenterat sitt förslag till ny partistyrelse. Jag är stolt och glad över att man förslår att jag väljs om för en ny mandatperiod som ordinarie ledamot i styrelsen för världens bästa parti. Det är hedrande att valberedningen uppenbarligen anser att jag har något bra att bidra med för partiets framtid. Med tanke på hur mycket duktigt och kompetent folk vi har i partiet så vore det oerhört hedrande att få göra en del av dem sällskap i partistyrelsen.

Nu är det upp till kongressen att ta det avgörande beslutet och jag hoppas verkligen att de instämmer i valberedningens beslut. Det skulle verkligen vara fantastiskt kul att få vara med och leda Sveriges bästa parti till valseger under det kommande valåret och mot ett bättre och rättvisare Sverige. Ett Sverige där omtanke och solidaritet, inte girighet och egoism, är vägledande för politiken!

Här kan man läsa valberedningens förslag i sin helhet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...