07 januari 2012

Tack för förtroendet!

Jag har blivit invald i Vänsterpartiets partistyrelse! Det är något som jag är glad och oerhört stolt över. Jag vill tacka så mycket för förtroendet och förmånen att vara med och leda världens bästa parti! Så ett stort tack till alla som tror på mig. Jag lovar att jag ska göra mitt allra allra bästa för att förvalta förtroendet och jag lovar att ta mig an utmaningen att tillsammans med alla härliga kamrater bygga ett starkare, mer välorganiserat Vänsterparti, som med gott självförtroende tar sig an uppgiften att skapa ett bättre, rättvisare Sverige.

Förhoppningsvis kommer jag kunna bidra till att fackliga och arbetsrättsliga frågor lyfts ytterligare lite högre på dagordningen i Sveriges bästa arbetarparti. Om inte annat så kommer jag nu att driva på för att vi arbetar för kongressbeslutet om att sätta stopp för bemanningsbranchen.

Missa inte att läsa Jonas tacktal. Suveränt!




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Samuel Sandberg sa...

Grattis till platsen i partistyrelsen. Nu börjar arbetet för dig att tillsammans med bland annat Josefin Brink att driva på så Vänsterpartiet tar täten i arbetsrättsfrågorna. Extra roligt att du i partistyrelsen får chansen att driva frågan om förbudet mot bemanningsföretag.

Kaj Raving sa...

Tack ska du ha Samuel, jag ser fram emot den möjligheten!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...