16 januari 2010

Tack för förtroendet!

Jag har idag valts att stå som första namn på riksdagslistan för Kalmar Län och tackar mina kamrater så väldigt mycket för det förtroendet. Det är nu med stolthet som jag nu ser fram emot att få representera en rättvis och humanistisk politik i den kommande valrörelsen.

Det finns ju inte direkt någon brist på saker att ta tag i för den som strävar mot ett människovärdigare samhälle. Men jag känner mig trygg med att jag har sällskap av så suveräna och duktiga kamrater på listan, som förutom mig toppades av Mariann Karlsson, också hon från Nybro, Ulf Åman från Oskarshamn och Birgitta Axelsson Edström från Kalmar.

Jag kan lova att vi, tillsammans med alla medlemmar och sympatisörer, kommer att göra allt vi kan för att vrida Kalmar Län åt vänster.

Nu kör vi järnet och ger borgarna vad de inte tål!



Bloggat: Birgitta Axelsson Edström,

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 kommentarer:

Lasse Strömberg sa...

Grattis! Nu ger vi järnet i valrörelsen så det blir någon ordning i landet.
Jag är övertygad att ni kommer att göra ett bra jobb.

Marlene sa...

Grattis! Vad roligt! Kör hårt!:)

Emil sa...

Grattis Kaj! Längesedan vi sågs men önskar er och S all lycka till i valrörelsen i Nybro! Emil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...