03 februari 2008

Studieuppehåll...

Ni som besökt min blogg med någon form av regelbundenhet har säkerligen uppmärksammat frånvaron av nya inlägg på ett tag.

Anledningen till detta är att jag under våren ska försöka kombinera mitt heltidsarbete och mitt fackliga och politiska engagemang med högskolestudier på deltid.

Uppdateringen av bloggen kommer därför att även fortsättningsvis att vara mycket bristfällig, och mest bestå av de insändare som jag knappast kommer att kunna låta bli att skriva. Det får bli så eftersom jag har insett att jag någonstans måste välja bort någonting.

Men nu behöver ni ju inte misströsta för det, eftersom det finns en hel massa andra ytterst läsvärda vänsterbloggare där ute, varav ni hittar en del i min bloggroll, som Alliansfritt Sverige, Feministisk vänstertjej och inte minst Petter Partikulär som nu verkar ha kommit igång igen efter ett uppehåll. Ännu fler bra bloggar hittar man hos bloggvänstern och Agenda 2010.

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

Björn Nilsson sa...

Ett tufft schema för våren - jag säger bara: lycka till!

Kaj Raving sa...

Tackar... kan behövas :-)

Marlene Olsson sa...

Lycka till med studierna! Jag håller tummarna för att allt ska gå hur bra som helst!

Ha det gott,
hoppas du får tid med ett inlägg ibland!
mvh
Marlene

Kaj Raving sa...

Jag hoppas jag ska orka med det - och att min familj ska orka med mig...

Men något inlägg emellanåt ska man väl hinna knåpa ihop i vilket fall :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...